fredag 27 februari 2009

helg!!

Fredag va härligt! tänk att man alltid blir lika glad när det är helg! Idag har jag tvättat lite och sen kom mamma hit och fikade och åt lunch med mig. Mycket trevligt, tack mamma.
När Jörgen kom hem åkte vi till gymmet och tränade, kändes bättre när det va gjort än innan ;-)


Hemma väntade samma wok som jag bjöd mamma på till lunch. Let´s dance varvat med Så ska det låta med dipp och morötter. Hoppas på att det snart bröjar en bra film som vi kan somna till.



Imorgon blir det en sväng till gymmet igen och Jörgen ska sedan iväg och spela bowling och festa med grabbarna medans jag ska umgås med min kära vän Susanne.





På återseende..

1 kommentar:

  1. JA det var så trevligt att få så god lunch severad på ett så trevligt ställe!
    kram mamzen

    SvaraRadera