måndag 9 februari 2009

Mysigt med systrar

Idag har solen skinit hela dagen och det har varit helt underbart!!
Har haft en ledig dag från skolan idag och vid 12 tiden fick jag besök av min kära syster Ida. Det va länge sedan vi sågs bara hon och jag och det va riktigt mysigt! Vi satt och pratade och drack kaffe. Hon kom igentligen och hälsade på mig för att låna en klänning men fick 3 st med sig hem. Stackarn skulle till jobbet och jobba natt. Tycker att det är lite tris att hon inte jobbar som dom flesta andra för det är svårt att få till det så att vi kan ses. Men det vore mysigt att träffas oftare! Ellerhur Ida?!
När Ida hade åkt hoppade jag ner i badet inna Tim och Jörgen kom hem. Det blev korvstroganoff till middag och Tim åt upp allt och smaskade och sa att de va jättesmaskens, då blir man glad. Nu är det läggdags och tyvärr fick inte jag läsa idag heller men har blivit lovad att få göra det imorgon, så jag håller tummarna.

På lördag är det allahjärtans dag och jag har ingen bra idé till Jörgen alls.. :( Någon som har något tips, som helst är billigt för det är snart tomt i plånboken.


So long!







4 kommentarer:

  1. Jag tänkte om Roger Är hemma... han tänkte åka till fjällen ev. Köpa ett stort sidenband och knyta om mina känsliga delar och ge honom mig och de vet du är inte Billigt!!även om kosingen stanar i plånboken Puss!

    SvaraRadera
  2. Ja d tycker jag verkligen! Allihopa oxå! =D haha malin d va ju en jätte kul idé!! Synd att inte jag får va hemma o fira med min grabb men jag får väl ta d sen när jag kommit hem!

    Puss puss!
    Ida

    SvaraRadera
  3. Hej min kära dotter!
    Jag blir bara mer och mer imponerad när jag tittar och läser om ditt liv.Så fullt av händelser och ögonblick, som du har fångat och beskriver så fantastiskt fint!! Jag blir...stum , men också mycket stolt! Du har så mycket kreativitet och sån lust och inspiration till ditt liv. Det är helt underbart att läsa, vilket var länge sedan. För att inte tala om hur länge sen det var som vi sågs..... Du är en väldigt upptagen kvinna!!
    tusen kramar o pussar fr. mamzen

    SvaraRadera
  4. Tack för dom fina orden! Det värmer :-) Det va länge sedan vi sågs så det får bli av snart! Puss och kram

    SvaraRadera