måndag 23 februari 2009

Ny vecka!

Japp då var det måndag igen och jag har inte varit i skolan idag heller.. Inga lektioner mån-tis utan vi har istället fått i uppgift att rita en reklamannons och en webbsida för hand och det gör jag bättre hemma. Så, idag har jag fixat lite med min portfolio, men har en bra bit kvar innan den blir klar. Runt kl. 13 åkte jag till apoteket och sedan tog jag min lilla pärla till Huddinge för att hälsa på fam Ericsson/Johansson. Jag blev bjuden på middag, mums och tack! Tim och Jörgen var båda vakna när jag kom hem. Jag bytte om till sjörövarfabbe och Tim var spindelmannen och så jagade vi varandra. Tim somnade när farmor och farfar var här tidigare idag så idag blev det en sen läggning för Tims del idag. Men nu sover han. Jörgen ligger i soffan och jag, ja jag sitter ju här igen.. imorgon blir det ingen skola heller så jag ska fortsätta att rita mina projekt.

För övrigt vill jag bara säga att jag verkligen uppskattar det jag har här i livet!


Puss på Er alla!


2 kommentarer:

  1. Ja, det är lycka bara att konstatera att man är just lycklug och glad!!
    Det värmer i modershjärtat också :-)
    kramiz mamzen

    SvaraRadera
  2. Jag blur så glad när jag läser att du är glad, då blir jag det med! Puss min systeryster!

    SvaraRadera