torsdag 5 februari 2009

Vissa dagar vill man bara krypa ner under täcket och sova bort dagen... Började morgonen med bråk om tandborstning.. kom till skolan och var en av de två elever som hade tänkt komma till skolan idag. Imorgon ska vi ställa ut våra bidrag till elevutställningen och när allt skulle förberedas fungerar inte skrivarna, vi har inte fått materialet vi skulle få och lärarna var måttligt intresserade av att hjälpa till. När jag kom hem fick jag bland dom första kommentarerna veta att jag var DUUM. Många dagar skakar man av sig och det går över men idag känns de svårt att ignorera. Jag hoppas och ska göra allt för att morgondagen ska bli en helt ny och härlig dag! Självklar ska jag försöka få slutet på denna dag att bli så bra som möjligt, men tyvärr känns de tufft. Mycket kalgomål och gnäll från mig idag, men ibland måste man nog acceptera att det blir så ibland.

Nu ska jag fortsätta sura! Hej

2 kommentarer:

  1. Imorgon kommer vara en annan dag och då kommer allt bli JÄTTE bra! Puss på dig!

    SvaraRadera
  2. Efter regn kommer solsken!

    Pöss

    SvaraRadera