måndag 2 februari 2009

Idag är det måndag och jag och Jörgen har precis varit på en promenad till affären och handlat frukt mm. Vi har ätit en middag bestående av köttfärsbiffar med keso, spenat, soltorkade tomater och pinjenötter och sallad. Nu ligger Jörgen i badet och jag sitter framför datorn. Har köpt två tidningar som jag ska gotta mig med när kaffet snart är klart. Imorgon är det skola som vanligt och efter skolan åker jag till Jörgens föräldrar för att hjälpa till med deras nyinköpta dator. På onsdag kommer Tim till oss igen och sen va nästan även denna vecka slut. Det går så fort, tiden alltså

1 kommentar:

  1. Ni e duktiga ni! Och du ska veta att jag såg att du varit duktig i lördags, vet inte varför jag inte sa nått... hur månfga kilon har du tappat? puss min lillasyster!

    SvaraRadera