tisdag 3 februari 2009

En härlig dag

Började dagen med att sätta mig med ett PANG! på den isiga asfalten när jag skulle ta min morgon promenad.. AJ, sa jag, men jag tror ingen såg.. Slog i svanskotan, tog emot med mina händer och gjorde illa måde handlederna och nacken.. så kan de gå ;-) Sen bar det av till skolan. Där var det redovisning av mönster och samtal med läraren. Efter lunch tog jag Jörgens Prius och åkte till hans kära föräldrar i Täby för att installera ny dator. Det gick bra, men ett par sladdar saknas så jag åket tillbaka imorgon för att avsluta där jag började. Kaffe, bulle och kakor bjöds de på i köket efter de installationer som kunde göras. Dom är så mysiga och gästvänliga så att jag knappt ville åka därifrån :-) Tack för att ni finns!



Sen kunde jag inte låta bli att inte åka till dom små gulliga barnen på andra sidan stan, mina syskonbarn! Yasmina, Hampus och Evelina, man bli alltid lika glad av att vara med dom. När det var dags för att äta pastagratäng hoppade jag in i bilen för att åka hemåt igen.






Nu sitter jag framför datorn efter ett varmt härligt bad och väntar på att min älskling ska komma hem och kramas med mig. Han är hos frisören och gör sig fin och skulle sen träffa ett par kompisar för planering av eventuell 40+40+40-skiva i vår. Hoppas att dom kommer fram till något riktigt kul och att jag får göra inbjudningskorten åtminståne! Imorgon kommer Tim och jag hoppas att jag får hämta honom på dagis och ta med mig honom till Farmor och farfar.

På radio idag hörde jag ett par fina ord som jag ska försöka tänka på:
Älska mig som bäst
när jag förtjänar det som minst
för det är då jag behöver det som mest
Tjingeling!

3 kommentarer:

  1. Det sista du skrev ska jag lägga på minnet ;-)
    Tack för att du finns!
    Puss

    // Sus

    SvaraRadera
  2. Du jag älskar ju ALLTID dig och alla andra mina systrar! Puss och natti för nu ska jag "nanna kudden!

    SvaraRadera
  3. Tack mina bästaste bästa! pöss

    SvaraRadera