torsdag 8 januari 2009


Va härligt det är att känna sig lite nyttig igen! En bra dag i skolan och en sväng till gymmet efter det. Nyttig middag och pluggande framför datorn igen. Nu har jag packat träningsväskan för ett pass imorgon bitti. Har konstaterat att jag hellre tränar på morgonen, då jag inte är så trött och hungrig som man är efter skolan. Dessutom har man det redan gjort, och har hela dagen (kvällen) till annat. Imorgon är det fredag och det ska bli skönt med helg trots att jag bara varit i skolan i två dagar. Ledighet är aldrig fel!
Sitter just nu och tittar på min snygga sambo som ligger i soffan och läser tidningen. Tänk att jag har en sån bra kille, eller man, MAN får man nog säga nu när han närmar sig 40.. herregud va härligt det är med en mogen karl som läser tidningen, tittar på nyheterna och som är vuxen, på riktigt. Han får nog mig att bli lite mer vuxen också, även om jag har lååång väg tills jag når till hans nivå. Om jag någonsin gör det.. Han är bra helt enkelt ooch jag är tacksam och glad över att vi har varandra. Nu gick han upp från soffan med långkallingar nerhasade och tröjan ovanför magen och en stoor prilla under läppen. Han är så bra, min MAN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar