fredag 9 januari 2009

Fredag hela veckan...


så trött så trött, känns som att jag fått en klubba i huvudet. Kl är 20:00 och jag vil gå och lägga mig, nu! Trots att jag bara varit i skolan 2 dagar denna vecka så känns det som att jag inte varit ledig på 100 år, konstigt..? Har ätit bra och mycket vitaminer och tränat, och sovit som jag brukar, men ändå så trött? Ja ja, imorgon är det lördag och då får man sova lite längre dock. Det börjar närma sig slutet på två av våra projekt i skolan och jag har mycket kvar att göra, det är kul så klart men lite slitigt ibland. Här kommer ett par exempel på hur det ser ut.




In liten förklaring är att detta är ett förslag till "layouten" för vår elevutställning som hålls i skolan innan vi tar examen. Alla i vår klass gör ett förslag och hela skolan röstar sedan fram vilket förslag det blir till utställningen i maj. Jag är ganska nöjd med mitt hittills.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar