onsdag 28 januari 2009

HJÄLP!

Det är mycket skola nu, men jag behöver lite feedback. Jag har en idé till mitt slutprojekt. Tanken är att detta är ett "kitt" man kan köpa till sitt hem för att få lite ordning och reda. Känslan ska vara stilrent och svart och vitt, sumetriskt och "cleant". Behöver feedback om ev. mera föslag på vad som skulle kunna finnas i denna låda. Tack på förhand!

innehåll (än så länge)

Aktivitets-snurra = små kort som sitter iho där det står olika aktiviteter för kanske att kunna meddela andra familjemedlemmar vad som händer under dagen.

Kom ihåg-snurra = runda kort som sitter ihop där det står tex. strykjärnet, matlådan, träningsväskan. Denna kan på kvällen läggas fram som en påminnelse till dagen efter.

Kalender = här står det vanliga + en bra-att-veta-händelse tex. idag för 80 år sedan byggdes stockholms stadsbibliotek etc.

Inköpslistan är ett vanlig block man kan skriva upp vad som ska handla på.

Så bra saker = en låda som innehåller text. skohorn, nål och tråd, säkerhetsnål, penna, plåster etc.

Tavla = (bara förslag än så länge) men en tavla att hänga upp där hemma helt enkelt :-)

Nyckel-låda = förvaring för nycklar så att dom alltid ligger på samma ställe.
Har fått feedback från Sus nu, att något att förvara räkningar och mynt i våre bra, Tack susanne!

Hej!

2 kommentarer:

  1. Tycker att d låter jätte bra d du har kommit på! Jag e inte så idérik direkt men som sagt så låter d riktigt bra d du har fått fram! =D
    Pusssss
    Ida

    SvaraRadera
  2. Tack min kära syster! pussss

    SvaraRadera