söndag 25 januari 2009

låång helg

Helgen har väl inte varit precis som man hade önskat. Tråkigt väder och förkylning och allt vad det innebär. MEN jag har fått en lyxig lördags middag serverad! Jättegott, tack Jörgen.
Nu har jag suttit och fnulat på vad jag ska göra som slutprojet i skolan och har kommit fram till ett "hallkitt". Det ska bestå av en kalender, en nödhjälpen-låda, en kortsnurra för komihåg saker och en kortsnurra för vad som händer under dagen. Lite svårt att förklara men jag kommer att visa när jag gjort mina skisser. Hittills har jag bara gjort symbolerna för det som kittet ska innehålla, men jag tror att det kan bli en bra idé i slutändan.
Imorgon är det skola igen och det är dreamweaver hela dagen (hemsidor). Ska ta en morgon prommis innan jag tar mig till skolan. Tim och Jörgen blir hemma imorgon för Tim har feber igen och Jörgen snurvlar. Hoppas att dom får en bra dag trots det!
På återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar