måndag 26 januari 2009

ska det vara dags igen nu..?


Tim har varit sjuk och nu är det Jörgen som snurvlar, och jag har fått ont i halsen :( jag vill inte vara sjuk igen, missar skolan och kan inte röra på mig så att fläsket försvinner. Suck!



Idag hade vi bara halvdag i skolan, för vår lärare skulle på annat. Jag åkte därför hem och fortsatte framför datorn en stund. Sen blev det middag som idag blev korv med stuvade makaroner. Onyttigt men gott. Idag ska jag försöka lägga mig tidigt så att jag är lite piggare imorgon.



Klart slut!


2 kommentarer:

  1. Blev du sjuk? Det är jag... Hemma hos oss är det endast Roger som e frisk... men det är ju han som är "the bad Guy" Han var ju sjuk förra veckan... Hoppas du slapp bli sjuk så du kan gå i skolan!!! Saknar dig! Kramis

    SvaraRadera