söndag 11 januari 2009

Söndag

Vaknade i morse efter en lång natt med lite sömn. Vi var bortbjudna på middag hos ett par vänner till Jörgen i går och kom hem först vid 21:30. Tim ville då hellre leka med bilar än att sova så han somnade väldigt sent. Tyvärr sov han bra ett par timmar innan det var dags att vakna igen och vi somnade då inte förr än kl. 03:45. Jörgen den stackaren fick bara sova till 7 innan det var dags att gå upp och leka med bilar igen. Själv fick jag sovmorgon till kl. 9. Efter frukost och dusch begav vi oss till Tullinge "lekslottet" där vi träffade Malin, Hampus och Evelina. Det hoppades och klättrades och alla åkte vi rutschkana. Lunch bestående av korv, pannkakor och sallad. Barnen fick glass till efterrätt. Det var jättemysugt och ett riktigt bra ställe att "leka av" barnen på. http://www.lekslottet.se/.

Eftermiddagen har vi spenderat hemma men bilbanor, pizza och skummbad. Nu har jag suttit framför datorn och pulat i snart 4 timmar och har minst lika mycket kvar att göra. Får se hur länge jag orkar innan det är dags att krypa ner i sängen, där Jörgen redan ligger och snusar.

Imorgon ska jag ta mig till gymmet och sen blir det en vanlig dag i skolan med massor att göra.
Här kommer att par smakprov på vad jag har gjort det närmsta timmarna. Detta är en påhittat hälsokost företag som jag har gjort en logga till och illustrerar med bilder hur marknadsföringen skulle kunna se ut. Herba = ört (latin)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar