måndag 12 januari 2009

Brännskador och långpromenad

Denna dag har bestått av lite olika saker. Den började med att jag tog en sovmorgon till kl 09. Sen gick jag direkt från sängen till datorn för att plugga. Har suttit här i stor sett hela dagen med några få undantag. Åkte och handlade och solade. Idag skulle jag nämligen laga potatis och purjolöksoppa. När det var dags att "mixa" soppan så hällde jag över en del av "koket" i mixern och satte igång. Men det var ingen bra idé, för locket flög av och jag skollade mig på armen, bröstet och magen och det var soppa i hela köket. Det gjorde riktigt ont och jag blev rädd. Efter massa kortizonsalva så gör det inte ont längre, men det är rött och svider om jag får varmvatten på. Det kunde ju ha gått värre, så jag överlever. Efter middagen gick jag en prommis på 45 min, skönt!
Här är en av de saker jag har pysslat med idag, mitt CV (vågat men bara på skoj):
























2 kommentarer:

  1. Snyggt!!!! tror det är dags för en träff med dig igen för att liksom fixa en cv till mig med även om min meritlista inte riktigt går att mäta sig med din... Faaaan va du e duktig! Puss

    SvaraRadera
  2. tjohej va de går

    // sus

    SvaraRadera