tisdag 27 januari 2009

Grrr

Ibland undrar varför man sitter framför den här "dumburken". Hade precis lagt in ett låångt inlägg och skulle spara och då försvann allt..? Men men de är inte hela världen.
Jag hade skrivit att dagen i skolan var bra med lektion hela dagen i dreamweaver, kul! Åkte efter skolan till järnaffären i Sumpan och köpte lite rekvisita. Lekt kurragömma, ätit blodpudding mm. har jag hunnit med innan det var dags att sätta sig framför datorn igen. Jag har idag gjort 4 olika mönster. Vi skulle hitta ett mönster som vi inspirerades av och sedan göra mönster för de olika årstiderna. Det har jag gjort klart idag.


Inspirationsmönster gjort av http://www.isa.nu/, mycket bra inspirationskälla! Tack Isa



Vinter

Höst



Sommar



Vår
Jag har även målat tavlor men tyvärr blev resultatet inte som jag väntat mig. Det är OMÖJLIGT att måla rakt. Så imorgon blir det en tur till affären för att se om jag kan göra på något annat sätt.




Nu är det nog dags att stänga ner..?! Hej!

2 kommentarer:

  1. Godmorgon! Jag tycker tavlorna var superfina! Även mönstrena skulle bli snygga scrappingpapper vet du! puss

    SvaraRadera
  2. ah, ska nog istället trycka upp motivet på canvastavlor som jag gjort med fotona i vardagsrummet ;-)

    SvaraRadera