torsdag 5 november 2009

Skam den som ger sig!

Enligt tidigare inlägg ang. Danderydssjukhus måste jag idag ge dom en eloge!
Jag har haft mailkontakt med två läkare på sjukhuset efter mitt "arga" mail och har nu fått upprättelse. Jag ska nu få träffa överläkaren på hudmottagningen för en ny tid där det ska finnas extra tillsatt tid för frågor och där vi ska göra en riktigt utredning för min hud! Äntligen!!

Det var första gången i mitt liv som jag stod på mig och meddelade att jag tycker att jag blev orättvist behandlad och resultatet av det har gjort mig stolt över att jag tog beslutet att ignorera händelsen...som sagt: SKAM DEN SOM GER SIG!

Läkaren som jag träffade, ber om ursäkt och var ledsen över att det blev så tokigt och jag förstod det som att även hon hade upplevt det som att det inte var helt ok.
Kan även tillägga att jag idag emottagit ytterliggare ett NEJ ang. en sökt tjänst...

Men jag ska inte hänga läpp, jag har gått en powerwalk på 40 min innan frulle, 30 min till och från sumpan för att handla, och passade på att sola :-) Innan lunch ska jag dra på DVD:n och träna ytterliggare ett 20 minuterspass framför TV:n.
NU SKA PRICKARNA & DALLRET BORT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar