onsdag 25 november 2009

Ovan och osäker...

Att börja ett nytt jobb är superkul i all ära, men oj va trött man blir och väldans va massa nya intryck och saker man ska klara av... Är helt slut på kvällarna...
Jag tycker att det har gått bra och att det är superkul, dock mycket att lära och det kan ibland visa sig i självförtroendet när man, som jag vill göra allt perfekt och felfritt från första början..vilket inte går..jag vet..

Självklart lär man av sina misstag och det finns ingen som begär att jag ska kunna allt från första början, men man är som man är och det är inte alltid lätt att ändra på.

Mycket trevliga medarbetare och härlig stämmning och mycket att göra, det gillar jag!

Har redan fått följa med och kolla på dom nya lokalerna som det ska flyttas in i i början på nästa år.. mycket fint och jag hoppas att dom planerar in en plats till lilla Helen ;)

Så vad får jag göra på dagarna...Jo, jag har:

Gjort en folder för julklappstips som skall skickas ut till befintliga kunder
Gjort en "topp-skylt" till ett CD-ställ som redan står i butiker... gaahhh
Skrivit ihop en checklista inför den stundande flytten
Hämtat material på tryckeriet
Hämta & klämnat posten
Svarat på kundtjänstmail
Svarat i telefon (ytterst lite)
Nu håller jag på med en ny "topp-skylt" till en CD-boks kampanj
och lite annat tjafs..
Vågar inte lägga upp grejorna jag gjort, eftersom att jag inte vet om jag får..

Imorgon ska jag sitta med en av de andra tjejerna på kontoret och se vad hon pysslar med :)



5 kommentarer:

  1. Verkar ju va lite varierade uppgifter o det är ju rätt skoj..slipper du tröttna på o göra samma sak varje dagsom vissa ändra får göra.=P Klart att dom fixar till ett plats för dig på nya kontoret!! Du e ju jätte duktig på allt du ger dig in på!!! =D Puss på dig!!

    SvaraRadera
  2. Känner igen mig mycket i det du skriver...

    Tro på dig själv och de du kan!

    Stor kram & lycka till!

    SvaraRadera
  3. Jag håller mmed föregående talare. Du gör alltid ditt bästa, det har du alltid gjort!!
    Du ser nog till att du gör dig oumbärlig på detta ditt nya jobb!!
    Du har väl varit där i två veckor nu, eller....??
    kramiz mamz

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. En veckas osäkerhet har jag kvar att se fram emot... Gah!

    SvaraRadera