onsdag 18 november 2009

Första dagen på "jobbet"..

Idag har det gått över förväntningarna, jag har faktiskt kunna hålla huvudet på plats och har kunnat snappa upp mycket av all information som jag fått.. jag fick direkt efter alla möten på förmiddagen, hugga in och göra orginal till OKQ8, superkul!


Företaget verkar mycket bra och arbetsvilkoren lika så.. dock mycket jobb och långa dagar utan övertidsersättning.. men man kan inte få de lika bra som man haft det tidigare på en gång ;-)
Ikväll kommer jag att somna ovaggad och klockan kommer att ringa 06:30, och vet ni! Det är för att jag även imorgon ska få gå till "jobbet"!! Har svårt att förstå...


Ha de och sov gott!

2 kommentarer:

  1. Härligt syrran!! =D så glad för din skull!!! Keep up the good work! ;-) Puss puss

    SvaraRadera
  2. Jag ringer i kväll(skulle gjort det igår men plötsligt var kvällen slut...;-)
    Roligt att jobbet passar dig så bra!!!
    kramiz mamz

    SvaraRadera