onsdag 11 november 2009

GLAD

Äntigen... har jag fått kontakt med en arbetsgivare som vill träffa mig för en intevju!

Trots att det bara är en intervju så känner jag mig lika glad som om jag hade fått jobbet...

Nu får man lägga på sin bästa charm och göra så gott intryck som jag bara kan.

Jobbet verkar superkul och är på ett företag som säljer ljudböcker och böcker. Arbetsuppgifterna är att köpa in material, ta fram säljmaterial, kommunisera intent med säljare och massa annat kul! Snälla håll tummarna för mig! Han ska höra av sig i nästa vecka för att boka in ett möte... gaaahhh....

NI SKA VETA ATT DET NU ÄR EN MYCKET GLAD HELEN SOM SITTER FRAMFÖR DATORN! TACK BENNY SOM TIPSADE MIG OM DETTA!

4 kommentarer:

  1. Då blir jag med så glad, håller tummarna! Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Ah de e grymt! Vi tackar Benny Hill för detta ;-) hihi

    SvaraRadera
  3. Yippee!! Som sagt håller tummarna för dig!!
    Jag önskar mig samma känsla och du är bra på att peppa, så det ska nog gå det också.
    kramar och pussar
    mamzen

    SvaraRadera
  4. Åhh så roligt!! Jag håller oxå tummarna för att du ska få jobbet!! =D Nu när vi är så många som håller tummarna så borde det ju bli så oxå!! ;-D Puss puss

    SvaraRadera