tisdag 17 november 2009

Det har hänt!




Tänka sig att man för bara en dag sedan satt hemma och deppade och inte såg en minsta gnutta av ljus i tunneln och idag är de en strålkastare som bländar en...

Jag har fått "jobb", eller åtminstånde provjobb! Fick ett mycket positivs mail av en arbetsgivare som jag tidigare pratat med som erbjuder mig ett jobb! 14 dagars provjobb som dena förhoppningsvis kan leda till en provanställning på 6 månader och kanske om jag har sån himmla tur en fast anställning?!

Jag vet ännu inte om dom vill att jag ska komma och jobba denna vecka eller nästa men de flyger runt massor av fjärilar och kryp i magen på mig och jag känner mig riktigt glad!

Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas att jag gör ett tillräckligt bra intryck så att jag får jobbet!

2 kommentarer:

  1. Jag är så jätteglad för din skull Helen!!
    Önskar dig verkligen lycka till!!
    BAMSEKRAMAR från din 'mamzen

    SvaraRadera
  2. Å jippie vad kul. Bra jobbat Helen!!!!

    Håller tummarna för att allt går vägen:-)

    Stor kram Kakan

    SvaraRadera