fredag 27 november 2009

HELG!!

En till vecka har flugit förbi, och nu är det äntligen helg!
I helgen ska jag vara "turist" i min egen stad, kan man säga... Om ca 30 min startar min bil och åker mot söder, där jag ska hämta upp Susanne. Vi åker vidare mot city och parkerar bilen i garaget vid Clarion hotell (norrabantorget). Där ska vi checka in på vårat rum och sedan ta oss till Spa-avdelningen med badrock och tofflor.. Hopp i bubbelpoolen och kanske simma ett par längder i bassängen och ut i den friska luften på taket i ca 8-plus grader.Ett glas skumpa på rummet och piffning innan middagen som serveras kl. 20:30. Efter en förhoppningsvis delicat middag bär det troligen av in till smeten för att svänga våra lutviga!

1 kommentar:

  1. Åh det låter fantastiskt härligt!!!Hoppas verkligheten att ni får det bra!!
    Du skriver väl och berättar hoppas jag...
    kramiz mamz

    SvaraRadera