tisdag 27 oktober 2009

En dag i träningens tecken..

Idag har jag rört på fläsket ganska ordentligt :) Skulle ha gått en powerwalk i morse men det regnade. Tänkte därför istället gå på mitt löparband.. men jag va trött och hungrig så det blev bara 15 min...

Strax innan 10 åke jag till Skogås och hämtade Angelica (syster) för att åka och spela badminton. Mycket kul, svettigt och givande! Tack för en go match, som jag för övrigt förlorade stort..

Lunch i Farsta centrum och inköp av diverse födelsedagspresenter och sedan släppte jag av syster yster hemma.

Tog en sväng i sumpan för att köpa nya hörlurar till mobben och sedan hem.

Småplock och dammsugning samtidigt som grönsakssoppan stod och puttrade på spisen. En dusch och lite annat pyssel. Sen kom grabbarna hem och det blev middag och sedan ett träningspass framför TV:n allihopa! Jörgen kämpade som hådast! Bra Jörgen :)

Efter passet passade jag på att ta med mig lite av dom böcker jag lånat på bibblan i påsar i bägge händerna och en snabb prommis ner till sumpan och tillbaka.

Nu sitter jag i soffan och dricker te och tittar på Äntligen hemma, so long!

2 kommentarer: