söndag 8 mars 2009

Veckorna går så fort.. det är måndag-fredag hela tiden. Dennaa helg har varit en bra helg! I fredags blev vi bjudna på smarrig middag hos Jörgens föräldrar, mycket trevligt och gott som vanligt. Let´s dance och så ska det låta blev det när vi kom hem. Jag måste säga att jag varje vecka blir mer och mer imponerad av Morgan! Han är så rolig och otroligt duktig på att dansa, bra Morgan!











I lördags tog jag och Tim tåget in till stan för att åka till Zinkensdamm och teatern Tittut. Där spelades "vem ska trösta knytet". Mycket bra teater och otroligt imponerande att alla bran nästan satt still aoch tittade med förtjusning. Efter teatern begav vi oss hemåt och stannade på MC Donalds och åt lunch. En riktigt mysig dag bara jag och Tim. Det var spännande att åka T-bana och det var tre snälla farbröder som sa att Tim var så gullig och söt, då blir man stålt även som plastmamma.
När vi sedan kom hem svidade jag om till tränings out-fiten och åkte och hämtade min kära vän Susanne. Vi åkte till gymmet och tränade hela kroppen och även lite kondition. Tror att vi var på gymmet ca 1½ timme minst. Kändes otroligt bra efteråt! och idag har jag väldig träningsvärk.

Nu ska Jören och Tim åka och köpa ingredinser till pannkakstårta, mumma!

Ikväll blir det ett nytt träningspass med Susanne.

På återseende!

4 kommentarer:

  1. Beach 2012 here we come! ;-)

    SvaraRadera
  2. Visst är det kul med teater!
    Jag håller också på Morgan, Han är en värdig vinnare tycker jag.
    kramiz mamzen

    SvaraRadera
  3. Synd att vi inte hann ses i helgen nåt:-)

    Kram Kakan

    SvaraRadera
  4. Hej syster yster dags för lite updates TACK!!!!
    kram

    SvaraRadera