torsdag 19 mars 2009


Idag har jag storstädat, känns ibland som att jag inte gör annat men det blir så smutsigt och stökigt här av någon anledning ;-) Hela lägenheten är nu skinande ren och det är så skönt!
Har tom. tvättat klädseln till soffan. Jörgen kom hem runt lunch idag och slängde i sig en hamburgare och gick sen upp och la sig. Medans han tog sin lur sprang jag runt här nere och dammade och skurade och tvättade. Jörgen gick för att hämta Tim runt 15:30 och kom tillbaka med ett stort följe.. till min förvåning.. för där stod jag med flottigt hår och svettig i ett genomskinligt linne utan BH..inte bra.. så jag fick springa och gömma mig. Pinsamt när man inte riktigt känner människorna som kom och man måste gömma sig.. Lite taskigt att inte förvarna mig Jörgen... Hur som, så gick Jörgen, Tim, Cesar (Tims bästis på dagis) och Cesars pappa till parken, trodde jag.. fick ett sms för en stund sedan att dom var hos Cesar och skulle stanna tills dom tröttnade. Så här sitter jag nu framför datorn med tända ljus och pasta i min ensamhet.
Imorgon har jag fått lov att vara hemma med Tim och tänkte att vi skulle hitta på något bara han och jag. Har ännu inte kommit fram till vad men det lutar åt någon aktivitet i stan.

Nu ska jag fila vidare på inbjudan till Jörgens 40-års fest.

So long!

2 kommentarer:

  1. Nej men vad det lät sorgligt, fick ju en klump i halsen... Duktig är du som har städat och fixat. Hoppas du får en mysig dag med Tim i morgon puss på dig hoppas du inte känner dig alltför övergiven, de skulle jag göra!

    SvaraRadera
  2. Vet du vad???

    DU ÄR MIN BÄSTA VÄN!

    // Sus

    saknar dig

    SvaraRadera