söndag 9 november 2008

Nu är helgen över och jag är trött. Det va mycket trevligt hos Morfis (80) och "syster"-kvällen var riktigt mysig. Fler sånna! Idag är de ju fars-dag så vi har varit hos min sambos pappa och min. och nu är vi hemma igen. Jörgen jobbar och jag sitter framför datorn. Har packat träningsväskan för ett pass i morgon bitti, som följs av min första föreläsning i reklam och sedan ska bli ett nytt projekt. Skönt att tidningen är klar nu, för den va jobbig.. men kul! Snart är det jul förresten. Tiden går så fort, och jag hinner inte med. Vi här hemma har lite olika önskemål när det gäller julen så de känns lite trist, men jag hoppas verkligen att vi kommer att fira den tillsammans i år iallafall. Igår hade vi vårt första riktigt stora "gräl", inge kul. Kunde inte somna och såg ut som en kines när jag vaknade i morse. Va jobbigt det är att bråka, och va ledsen man kan bli. Inte bra, inte kul och framför allt riktigt ledsamt. Vi har pratat men det sitter i ändå. Är nog lite långsint när det kommer till relationer och dess problem. Nog om det! Det är svårta tt veta vad man ska skriva om i sin blogg, men jag ska jobba på lite roligare saker i framtiden.
So loong!

1 kommentar:

  1. Du kan ju skriva om precis vad du vill... det är ju det som e d fiffiga!
    Dessutom så har ju livet massor av upp och nedgångar så om du har det jobbigt är det ju naturligt att du just skriver om d! det är ju ett riktigt liv ditt eget du skildrar. Tänker på dig kram!

    SvaraRadera