onsdag 12 november 2008


Idag är andra dagen jag varit hemma från skolan. Känner mig lite bättre idag men har snart snytigt ut halva hjärnan och är knallröd under näsan.. Har precis skickat ut lite information till brudarna om vår Sus-dag vi ska ha den 6/12. Susanne fick av oss i födelsedagspresent att spela in en cd och att fota sig i studio. Vi alla ska med och även vi ska fota oss, ska bli riktigt kul! Måste tipsa om ett riktigt bra och intressant program som jag såg igår! Dragons Den (TV8). Är en reality serie som handlar om entreprenörer som söker lån av finansnissar för olika produkter och företag. Riktigt spännande och man får ideér och inspiration! Det ska komma till sverige på SVT så småningom, och det ska bli riktigt kul! Så kolla på de vetja! kanske är även du en entreprenör ;-) I helgen ska jag och Jörgen på 40-år fest. hans kompis och hans tjej fyller 40 båda två så det blir säkert ett riktigt drag kan jag tänka mig. hoppas att jag är frisk tills dess. Sen vill jag bara sägen en sista sak! man ska leva livet som om du skulle ta slut imorgon! Glöm inte bort att vårda det man har och att ta vara på dagen och gör något bra av den! Man vet ju aldrig när det är dags att lämna in handuken, och ingen vill väl säga att man ångrar det man inte gjorde? Det blev en grej till, kolla in denna hemsida http://www.proformat.se/?gclid=CNnLrIvp75YCFQeO1QodYXnSrw kolla på mina fina tavlor som jag gjort via detta företag! Ha de!

1 kommentar:

  1. Du kan ju inte vara hemma två dagar och inte tala om att du e hemma för din storesyster..
    Här är vi friska nu, kanppt man vågar säga det innan nån annan insjuknar...
    Kram på dig!

    SvaraRadera