onsdag 26 november 2008

Julfusk..



Kunde inte hålla mig så nu sitter både stjärnor och gardiner på plats.. skäms lite med det är det värt. Lite töntigt med kulorna kanske och vet inte riktigt om dom blir kvar, men ett tag iallafall kanske.
Idag har det varit en lång dag i skolan och den fortsatte hemma framför dator för printning av julkort mm. Jag skulle kunna sitta hemma framför datorn jämt och bara göra, ingenting. Det är så himmla roligt och tyvärr näästan beroendeframkallande.. Snart är det jul och det ska bli mysigt, ska fira den tillsammans med Jörgen och hans familj. Alltid lika spännande och se vad andra familjer har för olika eller lika traditioner. Hoppas att snön ligger kvar tills dess så att man får en riktig jul i år. På fredag är det redovisning och fototävlig, jag har bara en bild än så länge såå jag har en dag på mig att fotografera någon jag inte känner.. och hur lätt är det att gå fram till någon på stan och fråga om man kan få fota? och inte bara det, även fråga om dom kan posera och stå i olika vinklar? Får se hur det går helt enklet :-)


Har gjort ett kort till min pappa som ligger hemma med tandvärk så jag tänkte att jag kanske kunde muntra upp honom ett par minuter med ett kort.

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar