fredag 21 november 2008

Fotoprojekt och fenomen

I tisdags var det dags att åka till Huddinge för att påbörja ett utav mina uppdrag i vårat fotoprojekt i skolan. Det går ut på att fotografera en person vi känner och en person vi inte känner. Det hela kommer att resultera i en tävling som vi ska ha den 27:e nov. Här är mina två bidrag på den person jag känner. Alltså Evelina. jag är mycket nöjd med bilderna men vet nte vilken jag ska välja. Tar gärna emot förslag.


Veckan har annars varit ganska vanlig, bortsett från att jag var på min första Sceans i onsdags. En sceans går ut på att man får träffa medium som får kontakt med fenomen/andrar som vill förmedla något till publiken. Tyvärr var det ingen i min tidigare omgivning som ville mig något, men det var många andra som fick kontakt med sina mor och farföräldrar och även andra tidigare släktingar och vänner. Så ja, det fungerar faktiskt! Det var mycket intressant och jag satt som på nålar blixtstilla i 1½ timme. Har funderingar på att kanske ta mig till ett medium själv för att se vad som skulle kunna ge mig. Nu drar veckan mot sitt slut ooch idag (fredag) ska jag försöka se till att vi får en mysig start på helgen och att det blir en härlig helg med mycket frisk luft och ett och annat äventyr. Hoppas även att vi får sällskap av Malin och hennes barn på en trevlig utflykt någonstans med inriktning på barnen så klart. själv har jag givit mig själv ett uppdrag i helgen och håller tummarna för att det ska gå vägen. Har förberätt mig noga och hoppas på det bästa. Så önska mig lycka till ;-)

2 kommentarer:

  1. Jag önskar dig ett stort Lycka till och tycker bilderna av min gullis e fantastiska! Jag är hemskt nyfiken på ditt uppdrag och önskar dig ännu ett lycka till! Du kommer klara det! Kul att ni trots att vi inte kan följa med tar med Hampus på en utflyckt sånt uppskattas av både mig och Hampus! Ha en härlig kväll! Jag ska lägga mig så snart de små sover, är helt slut! Puss

    SvaraRadera
  2. Lycka till! Men nu blir man ju nyfis på ditt eget uppdrag ju-) Bilderna på Evis är fantastiska. Svårt ätt välja men jag röstar nog för nr 2.

    Kram från Sundsvall

    SvaraRadera