måndag 7 september 2009

Då var det måndag igen och jag har åter igen ställt mig på vågen efter en veckas kämpande.. Gick tyvärr inte lika bra som förr men åtminstånde åt rätt håll... -0,6 kg.

Just nu sitter jag med Lasagne och vitkål och fnular på layouten på en banner som jag ska göra åt Rogers firma (Jouraktören). Svårt men riktigt kul!

Ikväll har jag och Jrgen bestämt oss för att ta oss till spåren i Ursvik och springa...får se hur det går, men vi är båda motiverade så fram kommer vi nog alltid ;-)


Han ligger här hemma på soffan och läser just nu. Han köpte en bok igår och lästa nästan halva redan igår och åkte hem på lunchen för att läsa mer...umm jag vet.. lite crazy...men lite charmigt oxå!

Vi inhandlade även en varsin stegräknare igår :-) Jag har hittills gått 3,27 km...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar