söndag 19 april 2009

Tjuvat lite...

Idag började jag morgonen med en cykeltur på ca 1h fram och tillbaka till Stadshagen. Sen var det rensning i förrådet och ständning. Ytterdörren stod öppen så Tim var ute och cyklade och hälsade på grannarna medan jag och Jörgen gjorde lite nytta. Korv med bröd till lunch och en lite middagslur på det. Tim och Jörgen gick till parken medans jag fortastte med städningen. Ca 16 hoppade vi på våra stora cyklar och cyklade åter igen till Stadhagen för att titta på fotboll. En av Jörgens barndomsvänner är tränare för KB (Karlberg) så vi ville titta på premiärmatchen. Dock såg vi bara ca 30 min för det var lite kyligt. På vägen hem hoppade Jörgens kedja av och han fick då leda cykeln sista biten. Jag passade på att åka till MC Donalds och köpte middag och vi var hemma nästa samtidigt. Nu är det läggdags för Tim och ca 20 kommer två kompisar till Jörgen hit för att planera 40-års festen. Jag ska sitta med och tjuvlyssna ;-)
Summan av kardemumman är att jag cycklat sammalagt ca 2 h idag! Det tycker jag är bra.

Kunde inte låta bli att ställa mig på vågen i morse och det verkar som att det funkar för nu stod det 61,1 kg.. men det är morgondagens siffror som gäller och det är ju efter korv med bröd och hamburagre..

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du är dukigt du... ingen promix för mig idag och jag har även fubbat med en glass och chips... kram och natti, natti!

    SvaraRadera
  2. Ja jag håller med föregående talare du är så duktig!! Heja heja, du klarar det!!!
    kramizar mamzen

    SvaraRadera