tisdag 21 april 2009

Överlycklig och illamående..


Jag har för ca 1 h sedan varit på en arbetsintervju och skaffat mig en praktikplats som kan (om dom är nöjda med mig) leda till ett framtida jobb som grafisk formgivare/designer?! Känns helt overkligt och otroooooligt kul! Men herrejösses va nervös jag är och kommer att vara. Intervjun va med de två "gubbar" som sitter i ledningen och jag fick även en rundvandraing på hela stället.

Såå den 4/5 tom. 29/5 kommer jag att "jobba" på http://www.tdk.se/. Satt hemma sent i går och skapade mig en portfölj som dom idag har bläddrat i. Nu är det upp till bevis helt enkelt! Gör jag ett bra jobb så har jag ett riktigt jobb!

Fick även igååår en annan spännande och kul uppgift. Janne (svåger) behöver hjälp med tryck till tröjor för Daniel (jannes sons) innebandy klubb.

Här är resultatet:

4 kommentarer:

  1. Som sagt jag håller tummarna för att praktikplatsen leder till jobb och tröjornas tryck ser ju fina ut tycker jag , som inte är nån som är kunnig men kan tycka ändå
    kramiz mamzen

    SvaraRadera
  2. Jag tror på dig jag syrran! Du kommer att rocka där o dom kommer att tycka du e grym! Det tycker iaf jag!

    Puss

    SvaraRadera
  3. Hörredu Helen! Du kommer att få jobbet!!!! Du är ny i branchen men du är fortfarande den Helen som stod och höll föredag för en massa chefer inom Toyota på ENGELSKA fortfarnde samma Helen som jgjorde sitt jobb grundligare och mera någa än någon annan och fortfanande den Helen som "rockar FETT" glöm inte det! Jobbet är ditt så det så! (om du vill ha det det vill säga) puss på dig1

    SvaraRadera