fredag 3 april 2009

Sjukstuga och skoluppgifter

I onsdags kom Tim till oss och vi bestämde att vi två skulle vara hemma på torsdagen för att hitta på någon han och jag. Mitt i vår kiwi-picknick uppe på en filt i sovrummet upptäckte vi små prickar på Tims tunga.. Jag ringd runt lite och fick veta att det vora bra att ta sig till VC. Vilket vi gjorde och där fick vi veta att lilla Tim bar på halsfluss. Så nu är vi hemma och kurerar oss. Just nu tar Tim en lite lur så jag passar på att sitta lite vid datorn och "pluggar". Vi har fått en ny uppgift i skolan att göra en mordern "vägg-bonad", detta är mitt bidrag.

Håller även på med mitt slutprojekt "hemhjälpen" och har lite svårt att bestämma mig för utseendet.. men det kommer väl så småningom.

När Tim vaknar ska vi ta oss ner till biblioteket och låna lite böcker, köpa mysbyxor och ev. ta oss till Panduro för att se om vi kan hitta något kul påskpyssel.

1 kommentar:

  1. Snyggt "broderi"!
    Hoppas att Tim är bättre nu och att ni slipper få halsfluss!
    kramiz mamzen

    SvaraRadera