torsdag 16 april 2009

Så här ligger det till!

Om ca 5 veckor ska jag gå på fest! Min älskling fyller 40 och jag ska komma i en superfin klänning (som jag ännu inte hittat)! Jag ska under dessa 5 veckor gör allt som står i min makt för att komma i så bra form som möjligt helt enkelt. Jag sätter inget mål eftersomatt tiden är knapp. Drömmen är ju förståss att den ska stå 55 kg på vågen, men lite realistisk måste man ju vara.. Så nu har jag gjort upp ett schema som jag kommer att lägga ut på min blogg. Varför undrar ni..? JO, förstår ni, för att jag inte ska kunna "fuska". Om jag lägger ut mitt schema så ni läsare kan se så har jag nog så pass mycket pli på mig att jag inte vill visa att jag grejar detta.. Så här är schemat och önska mig lycka till ;-)

3 kommentarer:

  1. Självklart önskar jag dig LYCKA TILL, Helen!!
    Jag vet hur svårt det kan vara , men nu har du en bra morot och ett bra schema. Så än en gång lycka till, det fixar du!!
    kramizar mamzen

    SvaraRadera
  2. Lycka till!!

    Kramar från Sundsvall

    SvaraRadera