torsdag 11 december 2008

Lurad..?






Nu har jag suttit framför Tv.n ett otal gånger och tänkt ja, nä, ja, nä.. men nu har jag slagit slag i saken! Kag har betsällt min första produkt från TV-shop..och kanske får jag om en månad eller två skämmas men jag tar den risken. Bort med alla prickar som alltid poppar upp när man minst vill det och på ställen man absolut inte vill att dom ska. Bort med finnarna! Jag har beställt Pro-active. Ja! och jag kanske har blivit lurad, men vad ska man göra? Jag har funderat på det så länge och nu ska jag ge det en chans. Om Jessica Simpson och Vanessa Wiliamms kan sitta i Tv och säga att det är så bra så kan de ju inte vara en bluff, eller? Det blir mitt eget litta medicinska experiment hemma i badrummet och jag ska noga dokumentera resultatet och vägen dit. Före och efterbild kommer även att finnas. Och min förhoppning är att man kommer att se en betydlig skillnad.


Idag är även den 4:e dagen utan cigg... halleluja! hoppas det håller i sig. Igår var det riktigt tungt! Gick ut på balkongen och kollade i askoppen efter en fimp men det var tur att det regnade! Still going stong säger jag bara!






På återseende!

1 kommentar:

  1. Duktig tjej som fimpar! Håller tummarna att det går vägen. Antar att det är sjukt svårt!

    Kram från Sundsvall

    SvaraRadera