tisdag 9 december 2008

Dagarna går

verkligen upp och ner...En riktigt tung och jobbig dag idag då det känns som att jag vill röka 10 cigg samtidigt.
I morgon är en ny dag och jag hoppas att den blir mycket bättre! Ska träffa Sus och äta en bit och titta på en film och bara mysa. Ser fram emot det!

Idag har vi byggt koja, ätit blodpudding och målat våra fina figurer som vi gjorde av trolldeg i förrgår. Dom blev mycket färggranna och fina.

Just det! jag behöver hjälp! I skolan ska vi alla göra ett slutprojekt som är helt valfritt. Men som ska ha ledoren, Nyskapande, tillhörande och nått mer som jag inte kommer uhåg just nu. Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska hitta på.. Det ända jag vet är att jag ska vara grafisk och kreativ. Hjälp!! någon som har en bra idé skrik till för jag är i desperat behov av ideér.


Nu ska jag snart kolla Dr Phill och sen blir det säkert mera dator.. So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar