måndag 27 oktober 2008

Nu hade jag precis sktivit en hel uppsats om min dag, och när jag skulle lägga ut det så blev det något fel på sidan.. suck..
Det var inget viktigt dock men det var så mycket att jag inte orkar skriva det igen. Så det blir några korta rader istället. Idag har varit en mycket bra dag, har tränat och jobbat med vår tidning och när jag kom hem möttes jag av en glad kille som ville att vi skulle leka. En mycket bra måndag med andra ord! Nu ska jag sätte mig och plugga vidare och mitt emot mig sitter min sambo och jobbar. Även om vi kanske inte sitter i soffan och dricker rödvin och disskuterar så kan vi iallafall titta på varandra och vi sitter ju faktiskt i samma rum. Bara det är ett plus tycker jag. Susanne och hennes "kille"kommer ev. på middag till oss i helgen och de ska bli riktgt spännande. Är så glad för hennes skull att hon har träffat någon, som känns rätt. Vem vet..kanske kommer vi dragandes på varsin barnvagn tillsammans i framtiden. Nu får det räcka för idag, klart slut.

3 kommentarer:

  1. hmmm barnvagnar... har diskusition tagits upp????

    SvaraRadera
  2. Nope, jag vågar inte riktigt... Men jag och Sus har planerat ska du se ;-) hihi

    SvaraRadera
  3. Men så har ju även jag hittat hit. Hoppas du mår toppen! Det där med barnvagnar låter ju mysigt. Malkan--- ska vi hänga på;-)

    Kramar från Sundsvall

    SvaraRadera