torsdag 23 oktober 2008

Första dagen som "bloggare"

Idag är det torsdag och jag sitter framför datorn som vanligt. Ska hämta lillkillen på dagis kl. 15 och funderar på att åka och besöka min syster och hennes små gullegos, tillsammans efter det. Sambon är och jobbar i Norrköping och kommer hem sent ikväll.

Vad ska man skriva i en blogg igentligen? Vem läser detta och varför..? Jag provar helt enkelt kanske är det alltid någon som tycker att min sida kan falla dom i smaken. Om inte annat så ser jag detta som en kul och lite spännande grej faktiskt. Om någon (som jag inte redan känner förstås) kikar in här så vore det ju jättekul. Jag kanske inte har en massa unika och tokspännande inlägg varje dag men ska försöka att hålla min blogg updaterad så gott det går.

Kan berätta att just för stunden håller vi på att göra tidskrifter i skolan och jag som projektledare ska tillsammans med mitt "team" skapa en kulturguide för så kallade "latte-mammor" och pappor. Alltås småbarnsföräldrar med lite koll på läget. Det går faktiskt bra och vi har kommit en bra bit på vägen. Riktigt kul är det också så jag måste nästan ställa klockan när det är dags att slita sig från datorn och gå och lägga mig om kvällarna. Jag lär mig otroligt mycket och blirfaktiskt lite sugen på att både bli "latte-mamma" och kulturell. Får se hu´r det går med den saken..

Jaaa just de! Susanne, min allra bästa kompis ja! Hon har efter 120 år träffat en kille! Jag bara längtar tills jag får lyfta luren och bjuda över dom på parmiddag! då ska det inspekteras och heller gud va spännande. Jag hoppas verkligen med hela mitt hjärta och nästa själ att dom blir kära och levera lyckliga restan av deras liv.

Nu kanske jag ska se om jag kan få in ett par bilder i min blogg.. så hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar