fredag 24 oktober 2008

andra dagen..

sitter framför datorn igen.. och pluggar, fast hemma. Ska snart åka till en vän och plåta henne i vasaparken för en reklamsida i vår tidning Fenomen. Sen blir det lite vin och käk på det. Skönt med helg nu, fast det blir en del skolarbeten även under de lediga dagarna denna vecka. Men så länge det är kul ska jag inte klaga.

I morse när jag stod på löparbandet på gymmet kl. 07:30 fick jag ett sms..det va ett sånt sms som man bara står och ler så där fånigt av.. fick ett sms av min sambo där det stod: Love you! Hela dagen blir så mycket lättare och herrejösses vad glad man blir! Så jag röstar på mer sånna sms, och även jag ska bättra mig på den fronten. Va trist de måste ha varit innan man kunde skicka sms till varandra? Han e bra min kille, jobbar mycket och har lite tid men när han tar sig tiden så är han riktigt bra! Nä! Han e bäst! Man måste stanna upp ibland och tänka på vad man faktiskt har och lära sig att uppskatta det. Tycker att jag är ganska bra på det, har som regel att försöka göra det minst en gång om dagen och faktiskt, det funkar! Jag är tacksam för allt jag har. Vill faktiskt inte byta ut något alls. Va härligt att faktiskt kunna säga så.

1 kommentar:

  1. och du anar inte hur härligt det är för en storesyster att ens lilla syster känner så!!!
    Jag är så stolt över did! Kramis!

    SvaraRadera