torsdag 7 maj 2009

Jobbar mig sakta uppåt


Det har varit tufft för självkänslan att praktisera.. men de känns som att det är på väg att vända och idag har jag varit riktigt stolt över mig själv. Inbjudan är inte klar ännu, för kunden har svårt att bestämma sig. Men jag har fått ett nytt jobb. En broschy/bok om en skärgårdsö till en ett blivande födelsedagsbarn i form av en 60-åring. Jättekul och jag tycker att jag gjort ett bar och snyggt jobb. Dock inte klar ännu, men på god väg. Hoppas att det skickas till kund för korr imorgon så att jag får veta vad kunden tycker :-)

Mån-ons tog jag bilen till stan men idag fick den vara hemma och vila medan jag cycklade till stan. 45 min dit och 45 min hem. Jobbigt och svettigt men riktigt skönt! Kom till "jobbet" röd och anfådd men de var de värt. Imorgon tar jag cykeln oxå.

Jag vill tacka alla mina när och kära som stöttar mig när jag har de lite tufft med livet och vill att ni ska veta att jag inte kan eller vill klara mig utan er! Ni vet vilka ni är och tack för att ni finns.

Imorgon kväll är det dags att träffa de 3 blivande 40-åringarna och deras respektive på en middag men vinprovning inför festen nästa helg. Ska bli trevligt och jag ser fram emot nästa lördag, då blir det till att dansa till tårna blöder.

Min älskade sambo ligger just nu i badkaret efter en eftermiddag på golfbanan. Och snart ska jag gå upp till honom och säga hur mycket han betyder för mig.

4 kommentarer:

  1. Va duktig du är!!!!! Jag håller på att svimma efter 10 minuter som det tar för mig att cykla till tåget...och jag röker inte...

    Helen min söta lilla syster du är alltid sååå bra på allt du tar dig för och förvandlas ännu snabbare tilll bäst! Men ibland måste man tillåta sig själv att inse att ibland kanske de tar liite längre tid... tillåta sig själv att inse att du är nybörjare och kommer bli bäst som alltid! ge det lite tid, stjärnona väntar på dig!!!!puss

    SvaraRadera
  2. Vad skulle jag göra om du nte fanns!!

    SvaraRadera
  3. Visst är det tufft ibland,men precis som Malin tycker ta det lugnt om proffsen tycker att du gör ett bra jobb så är det bara att sräcka på sig! Vi som käner dig och älskar dig vi vet att du är bäst!!
    tusen karmizar
    mamzen
    ps. ha en trevlig helg och hälsa Jörgen

    SvaraRadera
  4. Ja fan va duktig du är syrran både med praktiken och cyklingen! Är så stolt över dig! Jag ser oxå fram emot nästa helg för då får jag träffa mina systrar och det va alldeles för länge sen!

    Puss puss puss

    SvaraRadera