fredag 22 maj 2009

Hur ska det gå...


Nu sitter jag på min praktik och har hjärnsläpp.. jag har ingen fantasi!! har fått i uppgift att göra mitt eget visitkort.. och de kan ju låta som världens enklaste grej.. men det är det inte.. Har massor med olika ideér men inget blir som jag tänkt mig.. När man känner så här får mn nästan panik och jag vill bara att klockan ska bli 17 så att jag får åka hem.

nästa vecka kommer jag att ha möte med ledningen för att titta på det jag gjort och ev. prata om en ev. framtid här för mig. De klart att man ska försöka tänka positivt och hoppas men ärligt talat.. jag kommer inte att få de här jobbet :( Mycket tråkigt.. ja, jag vet att jag inte ska ta ut något i förskott men jag är 99% säker på min magkännsla.

Så det är bara att fortsätta leta och se om jag kan hitta något annat jobb på stan. Om inte annat kanske bara över sommaren till en början.

skönt att det är helg snart och jag hoppas på bra väder och mys med familjen. Ikväll blir de nog bara en lugn kväll hemma. imorgon ska vi åka till Norrtälje till Jörgens föräldrars landställe och på söndag blir det ev. en sväng till Gålö och pappa & Yvonne.

Nu är det bara en vecka kvar på min praktik och sedan ska vi tillbaka till skolan. Ska bli spännande och se om det kommer att vara några lektioner eller om det kommer vara lika slappt som innan. jag hoppas på slappt för då kan jag lägga ner tid på att söka jobb.

Förresten måste jag säga att jag trivs mycket bra här på tbk. och att alla är trevliga och snälla. MEN herreud va jag skulle behöva gå på toa! toaletterna ligger i mitten av lokalen och det är lyhört.. så nu vet ni vad jag ommer att göra så fort jag kommer hem idag ;-)

Ha en fantastisk helg!

2 kommentarer:

  1. Nej jag tycker verkligen inte att du ska ta ut något i förskott! Jag tror på dig iaf! Låter som en trevlig helg! Själv jobbar jag dårå som vanligt! =P

    Puss puss

    SvaraRadera
  2. Lycka till! som din andra syster så tror jag på dig oavsett hur det går... men i smyg tror jag du får jobbet! puss på dig!

    SvaraRadera