tisdag 26 maj 2009

Bra men kanske inte tillräckligt bra..


Nu har jag precis suttit med chefen och visat mina saker jag gjort under de senaste 3 veckorna.
Det bläddrades mycket fort och nästan inga detaljer alls kommenterades :(

Resultat: Härlig person och kemin funkar strålande. MEN.. (med stort M) erfarenhet är en bristvara och företaget vet inte ännu om dom är berädda att satsa på en rockey som mig eller ta in någon som redan kan allt..

Jag måste hålla mig till tåls till slutet på veckan eller kanske tom. ännu längre.. Så det va tyvärr inte bara att pusta ut.. utan ytterliggare en vecka i nervositetens tecken..

Dock r det alltid kul att höra att man passar in i gänget iallafall :)

Hörs!

3 kommentarer:

  1. Ja men det är ju bättre än ett nej iaf! Visst hade det varit trevligt att få veta nu men ändå då har du fortfarande chansen att visa hur duktid du är! =)
    Puss

    SvaraRadera
  2. som sagt är det ju inte klart än! Men om de väljer att inte ta dig så är det deras förlust! Puss och kram!

    SvaraRadera