torsdag 10 juni 2010


Sitter på jobbet och känner små puffar i min mage... nu vet jag dessutom vem eller vad som ligger där inne och gör mig så himmla glad. Jag får tårar i ögonen när jag tänker på att det faktiskt ligger ett litet litet liv inne i min mage och växer och som så småningom ska få komma till min värld, till mig, och det är min..? Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad som får uppleva de här. Jag längtar tills jag får träffa de lilla knytet som rullar runt och boxas i min mage, men samtidigt vill jag njuta av hur bra jag mår och hur lycklig jag är av bara känslan av de små fossingarna som sprattlar inom mig.

Jag är så glad!

2 kommentarer:

  1. ÅH! Du är verkligen värd att få känna den känslan min fina syster! =) Puss på er båda två! / Angelica

    SvaraRadera
  2. Ja det är så fantastiskt att uppleva känslan av att ge liv och få möta en ny människa.Njut och må så gott!!
    bamsekram
    mamzen

    SvaraRadera