tisdag 13 juli 2010

Smultronställe?

Nedräkningen till min semester har börjat och nu är det bara 3 dagar kvar tills även jag förhoppningsvis får njuta av det varma härliga vädret! Pratade precis med Jörgen som är på landet med Tim hos farmor och farfar och dom hade vattenkrig.. Vi har inte så mycket bokat i sommar och pratade därför om att försäka hitta lite olika alternativ på dagsutflykter eller kortare resmål etc. Om någon vill dela med sig av en tidigare härlig semester upplevelser så varsågoda!

Alla förberedelser inför den stundande festivalen är nu gjorda och jag har packat och planerat klart allt, hoppas jag.. Tyvärr känns det lite för bra för att vara sant.. så har jag otur så släpps en bomb snart eller likande.. fast jag håller tummarna för att allt ska gå som på räls ;-)

1 kommentar:

  1. Jag har så dåligt samvete för att vi inte orkade ta oss in... Hoppas dock att ni haftt en trevlig och lyckad dag!
    Jag har tvättat och varit på vårdcentralen och fått reda på att jag har Borelia,handlat , varit på apoteket, legat en stund på starnden och nu även hunnit läsa lite... puss och kram

    SvaraRadera